[LIVE] SABOTAGE: via Dauwpop en Bevrijdingsfestival naar uitverkochte Hedon

De afgelopen periode was het nogal druk. Zo was ik aan het werk op Pinkpop en draaide ik heel veel met SABOTAGE (click op de link om te liken op Facebook) daarnaast presenteerde ik het Hedon podium op het Bevrijdingsfestival te Overijssel. Tussendoor ook nog een verhuizing en duizend en een andere dingen. Anyway, er lagen nog wat foto’s die ik jullie niet wil onthouden.

HEDON PODIUM BFO 12

Mijn podium tijdens het Bevrijdingsfestival Overijssel in Zwolle. Fijne line-up met The Asteroids Galaxy Tour, Nobody Beats The Drum en Blaudzun.

MAIN STAGE BFO 12

Het weer was niet al te best. Ook niet toen ik Zwolle (BFO) op het hoofdpodium mocht vermaken. Presenteren voor 100.000 mensen gaat nooit vervelen.

Naast een set met SABOTAGE op het Bevrijdingsfestival ook een uitverkochte afterparty in Hedon.

DAUWPOP BACKSTAGE

Met SABOTAGE naar Hellendoorn voor Dauwpop. We stonden op de Passoa stage midden in het bos. Achter het podium was niet heel veel. Vooral bomen.

We deelden onze Dauwpop kleedkamer met mooi volk.

SABOTAGE @ DAUWPOP 2012

Nogal veel mensen die onze set kwamen bekijken ondanks dat Kyteman en Moss op hetzelfde tijdstip speelden. Dikke prima.

Zoekplaatje: je moet even goed kijken maar dan zie je me vanzelf.

SABOTAGE zaterdag 9 juni in Hedon te Zwolle. Wederom een uitverkocht huis. Meer foto’s volgen ongetwijfeld snel. Volgende editie van SABOTAGE is op donderdag 21 juni.

Geef een reactie

