[WORK] HNK op KX: I’m New Here

Een tijdje geleden ging de telefoon en was het Rob Stenders die aan de andere kant van de lijn klonk. Leuk want Stenders sprak ik nog nooit. Hij belde over ‘zijn’ KX Radio, of ik zin had om een bijdrage te leveren. Aangezien het een non-format station is, of beter: de DJ bepaalt grotendeels wat je hoort, sprak mij dit zeer aan. We besloten contact te houden en ik wachtte geduldig op een mooi plekje. Vorige week mail of ik twee keer wil invallen en uiteraard, daar zeg ik geen ‘nee’ tegen. Radio maken blijft heerlijk. De platenkoffer ging mee naar Amsterdam en voor het eerst in vier maanden maakte ik weer een eigen programma. Heerlijk. Wil je de uitzending terugluisteren druk dan op onderstaande groene knop.

PLAYLIST:
Gil Scott Heron – I’m New Here
Mirel Wagner – No Death
Last Shadow Puppets – Age of the Understatement
Moss – What You Want
Pixies – Here Comes Your Man
Lissie – Pursuit of Happiness
The Smiths – Bigmouth Strikes Again
The Maccabees – Pelican
Tim Knol – Gonna Get There
The Cure – Lovecats
Blur – Country House
The Black Kids – Raw Meat
Francois & The Atlas Mountaints – Les Plus Beaux
Pulp – Monday Morning
Bombay Bicycle Club – Leave It

2 thoughts on “[WORK] HNK op KX: I’m New Here

  1. Het was erg fijn je weer op de radio te horen met een eigen programma! Hopelijk gaan we dat vaker meemaken dan 2 keer invallen 🙂

Geef een reactie

