[BLOG] Spinvis 2 Meter Sessie

Jarenlang heb ik de Kink FM avond mogen vullen, samen met Jan Douwe Kroeske. Zelf had ik mijn New Music Leeft! sessies, maar na tienen een ander instituut: 2 Meter Sessies. In de trein terug naar huis hoorde ik bij Jan Douwe de mooiste sessies voorbij komen en ik ben dan ook erg blij dat met het stoppen van Kink FM de sessies gewoon door blijven gaan. Vrij recent eentje met Spinvis en laat deze nou net compleet online staan, interview en sessie!

Setlist 2 Meter Sessies met Spinvis, 8 november 2011
1. Oostende
2. Begin Oktober
3. Ronnie Knipt Zijn Haar
4. Club Insomnia
5. Koning Alcohol
6. Kom Terug
7. De Grote Zon

2 thoughts on “[BLOG] Spinvis 2 Meter Sessie

Geef een reactie

