[BLOG] Jaarlijstjes

Jaarlijstjes, ze komen er weer aan, op dit moment ben ik bezig voor OOR, de deadline van het kerstnummer is vroeg vandaar al in november. Hieronder de longlist voor 2011 (niet in volgorde!), er moeten er tien over blijven. Wat zal jij doen?

M83 – Hurry Up, We’re Dreaming / PJ Harvey – Let England Shake / Alamo Race Track – Unicorn Loves Dear / The War on Drugs – Slave Ambient / Spinvis – Tot ziens, Justine Keller / Rats on Rafts – The Moon is Big / Girls – Father, Son, Holy Ghost / Bon Iver – Bon Iver, Bon Iver / The Antlers – Burst Apart / Florence & The Machine – Ceremonials / Cage the Elephant – Thank You  Happy Birthday / Tom Waits – Bad as Me / Wilco – The Whole Love / Drake – Take Care / Feist – Metals / dEUS- Keep You Close / Wu Lyf – Go Tell Fire to the Mountain / Fleet Foxes- Helplessness Blues / Roosbeef – Omdat Ik Dat Wil / Washed Out – Within and Without

Hier vind je mijn OOR jaarlijst van 2010.

5 thoughts on “[BLOG] Jaarlijstjes

  1. mooi lijstje … TV on the Radio – Nine types of Light en Mogwai – Hardcore Will Never Die, But You Will

  2. Nine Types of Light
    Fifth album (fourth studio album)
    Released on: April 11, 2011 (world)
    April 12, 2011 (U.S./Canada)

  3. Ha, fijn je lijstje, ik zet meteen M83 op in Spotify! In mijn lijst zou Eefje de Visser niet ontbreken, van wie De Koek begin dit jaar uit kwam. Grijsgedraaid, maar de koek is wat mij betreft nog steeds niet op.

Geef een reactie

