[LINK] Drinkify: wat te drinken bij?

Ontzettend lollig: Drinkify! Kort: wat drink je bij welke muziek. Boven zie je een voorbeeld want bij The Smiths drink je Buckfast, tonic wijn uit Engeland. Ik zie het wel voor me. Een verdere zoektocht uiteraard want als ik naar The Stooges luister denk ik zelf aan bier maar wat denkt Drinkify? Hun suggestie: Brooklyn Lager! Mijn favoriete biertje uit New York. Helden. Het werkt.

Inmiddels heb ik zanger Rinus, Sigur Ros, David Bowie, Velvet Underground, Tocotronic, British Sea Power, Spinvis, Stef Ekkel en vele anderen getest maar puur op drank afgaande luister ik voorlopig even naar The Stooges. Proost.

Probeer het ook met je favoriete band. Deel je meest opvallende match in de comments.

5 thoughts on “[LINK] Drinkify: wat te drinken bij?

Geef een reactie

