[BLOG] Mijn laatste uitzending op Kink FM

Jarenlang heb ik het Kink FM programma New Music mogen presenteren. Met de nadruk op mogen presenteren want het was een eer. Een voor mij perfecte mix van nieuwe releases, oude klassiekers en persoonlijke favorieten. Daarnaast het bezoeken van festivals als Roskilde, Iceland Airwaves, The Great Escape, Lowlands, Eurosonic/Noorderslag, Crossing Border en vele anderen.

Kink FM is gestopt per 1 oktober van dit jaar, mijn laatste uitzending maakte ik op 28 september. Ik zou een boek kunnen schrijven vol met mooie Kink FM verhalen. Af en toe zal ik er eentje hier posten. Er gebeurde altijd wel wat in die te kleine studio op het Mediapark. Gisteravond luisterde ik mijn allerlaatste uitzending terug en vond dat deze online moest. Hier kan je de uitzending vinden. In een handige player tot in de lengte van dagen. Etherfrequentie of niet.

Vodpod videos no longer available.

 

 

Geef een reactie

