[BLOG] Nickelback get’s hit with rocks!

Gisteren liet de barman van mijn favoriete Zwolse kroeg me bovenstaande video zien. Ergens moet ik me schamen dat ik het nog niet kende aangezien het de juiste ingrediënten heeft waar een Nickelback filmpje wat mij betreft aan moet voldoen. Ok, stenen is iets teveel van het goede. Het was het begin van een zoektocht naar filmpjes van bands/artiesten die niet langer gewenst waren op het podium.

Justin Bieber mag natuurlijk niet ontbreken. Niet omdat het filmpje zo spectaculair is. Ook niet omdat Bieber amper acht jaar oud is en stiekem vind ik het best zielig. Wat mij bij dit filmpje vooral opvalt is het  groot aantal hits.. Ruim twee miljoen clicks voor Bieber en een flesje water.

Oasis op Pinkpop in 2000, Liam Gallagher krijgt een stuk karton tegen zich aan, boehoe! Nu ik het weer eens zie valt het allemaal wel mee. Oasis was in Landgraaf zonder Noel Gallagher op het podium stond dus min of meer Beady Eye. Maar dan wel met goede liedjes.

Offspring op Woodstock ’99 (voor de jongere lezers, dat was de band van die oude man die dit jaar ineens op zondagavond in de Alpha stond). Vier Backstreet Boys poppen, Dexter Holland met een knuppel en gaan. Het knuppelen vind ik niet grappig, de hoeveelheid statiegeldflessen die langs de  security is gekomen wel.

50 Cent, een rapper op het Britse Reading festival tijdens de dag die in het teken stond van de hardere gitaarbands. Dan krijg je dit soort taferelen, schijnbaar. Ik vraag me wel af hoeveel mensen in het publiek denken dat het bij de show hoort.

Anouk op wederom Pinkpop. Ditmaal iemand die een ei gooit in de richting van de toen nog behoorlijk jonge Anouk. Wat ik me altijd heb afgevraagd, als je zo stoer bent om met eieren te gooien hoe krijg je het dan voor elkaar om dat ei de hele dag niet te breken. Ik ben een vrij laffe bezoeker maar het zal me echt niet lukken het ei niet te breken.

Mocht je meer filmpjes vinden, plaats ze in de comments. Ik zie er vast een aantal over het hoofd.

4 thoughts on “[BLOG] Nickelback get’s hit with rocks!

  1. Haha, dat ijsblokjesincident, dat was dus hier in Meppel. Maar ik moet zeggen, na wat die Lange Frans allemaal uitkraamt tegen een publiek van 15-, 16-jarigen, was dat ijsklontje best gepast.

Geef een reactie

